torsdag, mars 22

Turtlemoons.

Nu var det väldigt länge sedan jag skrev igen, men jag har tentor upp över öronen.
Men, jag tänkte lägga upp lite bilder på vad som hänt det senaste.
Det är nämligen så att jag har börjat på mina syskons julklappar.
Turtlemoons! Det är alltså en blandning mellan sköldpaddor och pokémoons :)
De fick alla tre välja precis hur de skulle se ut och här är den första.
Den har öron (? Jag vet inte varför men alla tre ville ha öron på sina sköldpaddor), sträcken på skalen ska föreställa flames, haha. De blev väl inte jättebra, men.. är urusel på att brodera.
På benen är det Blixtar/symobler.
Benen är inte bäst placerade, jag vet :/
Målade även ett kort lite snabbt, tänkte att de skulle påminna om
pokémoon kort, men jag måste slipa lite mer på dem. Detta är bara
en prototyp på ett kort.




Ska se om jag kan ta lite mer bilder på saker jag gjort och lägga upp, men skolan kommer tyvärr på första plats.
Är lite sur över att jag glömde mitt blåa garn så jag inte kan göra klart tofflorna dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar