torsdag, mars 22

Planering och önsketänkade.

Dear Rowling in heaven.
Jag har för mycket projekt på en gång, och vill börja med så många mer så jag måste sätta upp en lista.

  1. "Flamsingo"n.
  2. Aardis armar och svans.
  3. Min andra toffla. (ni ska få se den första senare)
  4. Ge Mumin resten av sin kropp.
  5. Virka en blomma till Raya.
  6. Börja på julklapparna.

Detta är saker som jag måste få klart innan jag börjar på något nytt.
Och det är så mycket jag vill virka på en och samma gång!

Vill virka kläder till Aardi, jag vill virka drakar, och... massa massa annat.

Stötte på en bra blogg med gratis mönster, titta HÄR. Dock är mönsterna på engelska, och jag har inte lag ner energi på att lära mig att skriva om dem ännu.

Har ju varit sjuk jättelänge, och på grund av det så har jag en massa och åter igen massa läxor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar