torsdag, mars 22

Ordning och reda!

Nu har jag med mycket krångel fixat så att det finns olika kategorier där man kan läsa om djurrätt, virkning eller människofrågor var för sig.
Tänkte eftersom jag riktar mig mot olika målgrupper så ska det vara enklare för dem som bara är intresserad av vissa saker att läsa detta :)
Fick en stor låda klädd med bilder från mumin FYLLD med garner av min fina Måns! OCh en stor fantastisk keramik gris som ännu inte fått ett namn. Det hade varit roligt om man fick lite förslag på namn, har du något så skriv i kommentarerna! Det är en manlig gris, och han behöver ett fint och mysigt namn.




Här är en bild på den stooooora fina lådan fylld med Red heart garn i massor av olika färger :)
Blev så sugen på att virka att jag satte igång med en gång trots att jag inte had emina virkverktyg med mig. Så lånade en virknål av Måns mamma. Så det min Muckla (du hittar mönstret här) får virkade ögon, men har en ide på hur man kan fixa det så det blir fint.







Här är också en bild på grisen! Vi misstänker att den blivit räddad från en Chark, så den fritagne Herr Gris är mycket lycklig över att fått ett hem. Men, dock saknar Herr Gris ett namn, vilket måste åtagärdas snabbt som attan. Är det någon som har några förslag? Tänkte att grisen ska få vara lite som en maskot, och känner jag mig själv så kommer det komma många bilder på Herr Gris.







Detta får räcka för tillfället. Jag har en Muckla att virka och bilder på Herr Gris att fixa.
God Jul och gott nytt år på er, här får ni en försenad Jul hälsning med en bild på min julgran. Ni får ursäkta den dåliga redigeringen men jag gjorde den på min mobil då jag inte har tillgång till emr avancerade redigeringsprogram just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar