torsdag, mars 22

Korsstyng och film!

Tittade klart på Gudfadern två med Måns, samt att vi kollade på "What ever happend to baby Jane?". Ännu en film att kryssa i boken! Har sytt korsstyng för första gången på... jag vet inte hur många år, och blev förvånad över att det inte var några större problem alls.

Nu måste jag iväg till Emmaus och köpa garn som passar. Har nämligen en massa idéer på vad man ska brodera. Främst med feministiska och liknande budskap. Sedan blir det en del djurrätt och kanske spel, och filmgrejer.

I vilket fall som helst, satt ju och broderade medan vi kollade på film och här är resultatet:


Det kanske är världens finaste, men jag har ju inte gjort sånt här på... ja, vem vet hur många år. Känner mig så pepp, men jag har faktiskt en lite räv att göra klart först. Så jag lämnar någ broderiet hos Måns när vi åker hem till mig ikväll. Känner att det är mycket att göra som alltid, och det finns alldeles för lite tid till broderi och virkning.

Ska nämligen packa min väska, hjälpa Måns att plocka undan lite, plugga, och ja. Sen ska vi ju hem till mig.

Är lite besviken över att mina läsare har sjunkt igen, vilket är väldigt trist. Har frågat flera gånger om det är någon som tycker att något saknas, men får som vanligt inga svar.

Hoppas jag inte tröttnar och stänger ner bloggen bara.

Aja, ha det bra iallafall!

/Grannie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar