torsdag, mars 22

Månadstävling på A.I.F!

Nu har jag varit väldigt dålig på att vara aktiv här inne. Har varit mycket som hänt det senaste, det har varit fester och i mellan det har det varit en massa plugg.

I alla fall. Nu är jag med i en månadstävling på Amigurumi i fokus igen, trots att jag förlorade stort förra gången så ger jag mig inte. Gör det ju för att jag tycker det är roligt. Här är mitt bidrag:



Här tänkt att göra en mindre variant med eget mönster, denna är cirka 25 cm om jag ska gissa. Detaljerna är gjort med silvergarn som jag köpte för ett tag sedan. :) Måste också göra hjärtat bättre då detta var lite bara... improviserat.
Men men.

Vad händer mer? Jo, jag har haft lite tid för virkning det sista, men jag köpte lite nytt garn från facebook, med blandade små garner. Ena ska jag virka ett nytt skydd till min snusdosa, det andra går till smycken. Borde verkligen ta kort på de armbanden jag gjort, men glömmer av det hela tiden! Har även bestältt 21 nya par med ögon, då mina börjar ta slut. Minns inte vilka storlekar det var, tror att det var 6 mm, 10mm och 12 mm. Men är inte helt säker.

Utöver att köpa saker som jag egentligen inte har råd med så pluggar jag, och spelar ganska mycket Dragon Age. (awesome). Ska snart börja hårdplugga på högskoleprovet också.

Märker att det snabbt blir mindre läsare när jag inte uppdaterar ordentligt, så ska försöka bli bättre på detta. Funderar på att skriva en lite lista med bra vitaminer som är bra att få i sig, speciellt om man är vegetarian/vegan. Så får se hur det blir mer den saken.

Men nu ska jag fixa lite små saker, kolla mail osv.
Ha det bra alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar