torsdag, mars 22

En liten virkhund.

Ni som tittat lite längre bak i bloggen har säkert sett en bild eller två på min "virkhund". För dem som inte känner till denna så är det ett pennfack jag hade som barn, som jag nu har mina virknålar i. Den ser ut som en liten hund.

Men, anledningen till att jag nämner detta är för att jag har bilder på en ny virkhund.

Virkhunden STINA!

Så här ligger hon nästan alltid nrä jag virkar, när hon inte stjäl mitt garn
det vill säga :)

Hon blev sugen på att själv försöka, så här är hon med virknålen
i högsta hugg!

Någon mer som har några roliga bilder med era djur som virkar?
Ska försöka få ihop några inlägg om djurrätt snart men det har varit dåligt med detta det sista, då det tar lite längre tid att skriva om. Men, misströsta inte! Det kommer!

/Tant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar