torsdag, mars 22

Jag är något av en Superkvinna ibland.

Sitter och är egentligen astråkig, men tänkte en halvtråkigt inlägg är bättre än inget inlägg.
Måste bara berätta om vilken superkvinna jag är, var verkligen snabbast i världen i morse.

Så här va det, min lektion börjar 10.10.

10.12
 vaknar jag av ett sms av Måns som det står "på väg eller".
10.12.15 Jag förstår vad det står.
10.12.20 Jag får panik.
Slänger på mig kläder al 'a stålkvinnan, hugger tag i min påse med skolgrejer ramlar in i vardagsrummet sliter åt mig snuset och springer till skolan.

Är i skolan 10.19.

Det är ganska awesome.

Har nog aldrig varit så snabb.
Nu sitter jag och virkar drakar, för det är en väldigt trevlig sak att göra. Just nu är det drakarna till min mammas födelsedags present, som jag fortfarande inte kan avslöja vad det är för något :P

Funderar lite på att byta till Blogspot/blogger. Tycker att de fungerar bättre, och ser bättre ut. men jag vet inte om jag orkar med det slitet.

Är väldigt besviken över att det är någon som har tagit "granarchist" som bara skrivet ett inlägg för längesedan :/ Samt, i såna fall måste jag flytta över alla inlägg dig. FÖR HAND. 

Men vi får se. Nu ska jag fortsätta virka. ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar