torsdag, mars 22

Sailor Moon, Totoro och en liten ödla.

Ja, jag är nog sämst i världen på att skriva rubriker! Verkligen sämst men men.
Har införskaffat lite saker nu det sista.

Dessa modeller bland annat, men blev väldigt besviken på att de var väldigt dåligt målade och att Makoto är defekt. Men, vad väntar man sig. De är fina i alla fall, här är de:





Beställde också två mobilsmycken, mest för att jag inte kunde låta bli. Båda två från "My Neighbor Totoro", en som är just Totoro:

Och självklart en med kattbussen:




Det värsta är att kattbussen gick sönder när jag skulle sätta fast den i min mobil. Så ja, det var mycket med detta väldigt dyra paket som inte var så bra som jag hade hoppats på. Men, men. Dum som jag är kan jag inte låta bli att beställa saker ifrån tradera.
Förutom traderainköp tänkte jag lägga upp en bild på min halvfärdiga broderade Bulbasaur:



Som för övrigt är min favorit Pokémon. Är sugen på att både virka och brodera massa pokémoons. För de är ju så himla söta.
Påtal om virka så håller jag på med ett nytt mönster, som har förosakat mig en helt del problem, men äntligen hr börjat ta sig. Den är nästan färdig men tänkte att jag ska öka spänningen med att bara lägga upp bild på dens ansikte:


Påtal om virka så håller jag på med ett nytt mönster, som har förosakat mig en helt del problem, men äntligen hr börjat ta sig. Den är nästan färdig men tänkte att jag ska öka spänningen med att bara lägga upp bild på dens ansikte:

Nu ska jag fortsätta och lida för att jag var ute igår, och kolla på lite på Alien-quantrologin för säkrt 5 gången på ett år. Men nu glömde jag nästan att lägga upp en bild på Pan som jag skrev igår!Pan är vår nya ödla, han är en Creasted Gecko, och en riktigt sötnos. Dock är han lite smal så vi hoppas på att han ska äta upp sig.




Det blev lite av en bildbomb men bilder är ju alltid najs.
Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar