torsdag, mars 22

Sailor moon och virkning.

Sitter och har Sailor Moon-marathon och virkar lite. Har virkat ett nytt "fordral" till min snusdosa (bilder kommer) och så har jag börjat på det stora projektet "Hemlig väska". Har en klar bild i huvudet, eller i alla fall en någorlunda klar bild över hur den ska se ut. 

Dumt dumt dumt! Nästa vecka är det både Djurrättsalliansen möte och Bokmöte! På samma dag, och samma tid. Hoppas att vi kan flytta bokmötet, vill verkligen gå på båda.
Men, nu ska jag forsätta virka och titta på Sailor moon. (på japanska, uncut!). Sedan ska vi inte se om jag inte skulle kunna spela lite mass effect 3 också :D Måns har ju köpt det :D (lycka)
I morgon SKA jag plugga inför högskoleprovet, samt plugga matte. (kräks). Nu kände jag att det blev mycket (inom parantes) hahaha.
Men.
Trevlig helg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar