torsdag, mars 22

Jag vann! (och min snusdosa)

Jag vann tävlingen på amigurumi.ifokus! Med min lilla räv :) Är väldigt glad, då det var som ett lyft i vardagen.
Speciellt eftersom jag får så lågt på högskoleprovet varje gång jag testar. *kräk*.
Här kommer det bilder på min snusdosa jag nämnde igår också.
Så här ser den ut på ovan och undersidan.


Och så här ser den ut på sidan.
Är ganska nöjd. Den är virkad i bomullsgarn, vilket gav den mycket mer staga än när jag gjorde en i akrylgarn. Samt att nu fick jag bättre passform på dem. Jag älskar solar och är glad att jag fick det se ut som solar :) Det var mest en lyckoträff :)
Just det ja! Jag gjorde ju en Marvin på frihand härom dagen. Dock blev huvudet väldigt litet :( men annars blev den väl okej. Det var en present till en vän. Så här såg den ut:

SHIT! Vad många besökare jag fått idag! Har redan fått 27 stycken bara idag. Jag brukar ha mellan 2-8 i vanliga fall! Yey!

Det vore jättetrevligt om ni ville följa mig! Det hade gjort mig glad, och gett mig mer lust till mer och tätare uppdateringar :)

En trevlig helg till er alla! (speciellt mina läsare ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar