torsdag, mars 22

Testvirkare :D

Jag är så himla glad! Nu har två av de som velat testvirka mina pocket pets lagt upp bilder 
på sina resultat och... Vad ska man säga? De är helt fantastiska!
Här är Alexandras Pocket pets Katt:


Den är så himla söt! Och den ser så glad och fin ut! :D TACK Alexandra!

Här har vi den andra som har virkat Pocket Pets katt, 

Den är så fin och det är kul att den är i en annan färg :D När jag är klar med mitt kommande mönster (återigen en katt) så ska jag virka fler Pocket pets och de kommer även finnas färdiga Pocket Pets som man kan köpa. Man kan till och med få välja vilka färger man vill ha :) Och om de djuret som önskas inte finns som mönster så kan man för en extra peng få det UPPVIRKAT :)
Tack alla! Jag hoppas fler vill virka på mina mönster, vore jättetrevligt.
Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar