torsdag, mars 22

Ett "litet" test.

 Kollar runt lite på intranätet och hittade ett test som jag tänkte göra.
Ett sånt där "lär känna mig"-test. Så jag tänte, "hat the heck" (som man skulle sagt i Fargo).


Hur bor du: Bor hemma, hos min mamma med 3 av 5 syskon. Har även en Greyhound, 2 sauror (skum ödla som klättrar på väggar och bara har något jobbigt latinskt namn), 3 stycken skäggagamer, en leopardgecko, en crested gecko och två sköldpaddor.
Brukar du komma i tid: Ja för det mesta. Kommer väldigt ofta tidigt, men till skolan kom jag alltid sent. (i högstadiet/gymnasiet)
Hur lång är du: 169,5 cm. Men över lag 170.
Kan du laga mat: Ja väldigt gärna! Älskar att laga mat. (är vegetarian och laktosintollerant)
Vad jobbar du med/pluggar du: Pluggar nu på komvux, och ska snart (förhoppningsvis) börja på högskolan.
Vad har du på dig just nu: Pyjammasbyxor, som jag haft hela dagen. Totalitärtisha och strumpr med Ariel.
Har du någon fobi: Lite för många. Är livrädd för höjder, fobisk för spindlar, lite av en hypokondirker och mörkrädd.
Hade du en bra kväll igår: Ja. Spenderade kvällen med Sailor Moon och virkning.
Vilket är ditt senaste inköp: Snus tror jag haha. Och innan där var det nog.. te eller garn.
Din favoritdryck på morgonen: Te. Blir inte människa utan te.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Fick 2 hundra kronor av min kära mor :) Detta gick till böcker!
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej, sov hemma hos Måns.
Vad hade du sönder senast: Öhm. Det minns jag nog inte.
Vem snackade du med senast: Måns! För några minuter sedan.
Varm favoritdricka: Te och öl. Fast gillar hemmagjord saft och Dr Pepper också.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten.
Alkoholhaltig favoritdricka: Öl. Är inte så förtjust i alkoholhaltiga drycker annars.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Var redigt berusad för några helger sedan. Blundade och gick blindbock halva vägen hem haha.
Saknar du någon just nu: Saknar Chippe lite. Han är en mysig hund att ha i soffan.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Reta mig, märka mina ord, härmas eller stänga in mig i en diskussion.
Någon jag stör mig på: Fredrik Reinfelt. Och mängder av andra politiker.
Intressen: Virkning, djurrätt och jämsttäldhet? haha, fast det vet ni ju redan. Annars älskar jag att läsa, och är en stor filmfantast.
senaste person du kramade: Måns.
Senaste person du ringde: Martina, när vi bestämde möte när vi skulle på kalas.
Senaste person som ringde dig: Mamma, bara för en liten stund sedan.
Vad drack du senast: Te. Mangote med lite socker. Mycket gott.
Vill du ha barn: Nej.
Längtar du till din nästa födelsedag: Det är alltid mysigt. Men mest för då har jag sommarlov!
Har rakat dina ben någon gång: Ja, det har jag ju på grund av samhällets förtyck! Skämt åt sido. Ja, jag gjorde det förr men har nu slutat med det.
Är du sugen på något nu: Choklad. Oatley chokladmjölk. en ciggarett. (håller på att sluta röka)
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inte en enda. Är inget fan av kaffe alls, och har nog aldrig varit det heller.
Använder du hudkräm: Imellan åt. Men bara om min hud är torr.
Attraheras du av män med skägg: Måns har skägg för det mesta, och det är fint. Men det är inget jag lägger vikt på.
Micro-pop eller poppa själv: Båda! Föredrar nog när man poppar själv, men är alltid för lat.
Brukar du baka: Ja ibland. Men det är nog mest: scones, muffins, kladdkaka och chokladbollar. Är sämre på att baka än att laga mat.
Röstade du i det senaste valet: På vänsterpartiet. även om det inte finns något parti i riksdagen som jag håller med fullt ut.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, nöjdare än jag var förr. Är överlag tillsfred med min tillvaro.
Vilken låt lyssnade du senast på: Nirvana - Serve the servants.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Chippe kanske? haha, nej det tror jag inte.
Vad tycker du är äckligt: Lök! Tål det inte och det smakar blä. Kött är äckligt. Lukten av kött. Lukten av andra människor (som jag inte känner) alla typer av förtryck, rasism, homofobi, spindlar, mörker, höjder, memma, och.. människan överlag.
Har du pengar på mobilen: Yes.


Jaha. Vet inte om det var något ni fann intressant. Men varför inte? Nu ska jag nog gå och lägga mig. Klockan äe faktiskt 02.02. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar