måndag, juli 23

Virkelivirka drakar!

Efter att Lubbsen fina vinst kom, så kände jag hur virklusten kom tillbaka med stormsteg! Och efter lite efterforskningar, skissanda och svärande har jag nu börjat virka på en drake. En liten, liten drake, men jag hoppas ändå det kommer sluta bra. Den enda draken jag virkat innan har ju varit Mia Bengtssons mönster eller min drakchibi. Och jag menar, älskar inte alla drakar?

Hoppas det går bättre än mitt vantvirkande, efter en hel dags slit med första vanten, ha jag precis avslutat den, och upptäcker att den är lite för liten. Funderar på att typ.. försöka blocka den på något vis eller om jag   ska se om den fungerar som den är, eller dra upp alltihop. Får se, får se.

Nu ska jag se om jag inte ska titta på lite Sailor Moon och virka lite.

See you later 'gator.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar