lördag, juni 9

Amigurumis, Djur hjälte och presenter!

'ello crocheta's!
Har ni sett så löjligt jag kan bete mig! Men jag tycker att man ibland ska luta sig tillbaka och bara "go with the flow" så att säga.

Jag har ju virkat en del saker som det ännu inte kommit upp bilder på, så nu jäklar blir det bild bomb.

Här till vänster ser ni en present till min syster när hon fyllde år. Det är en liten varg chibi. Hade bara en dag på mig så den kanske inte är den finaste. Den kan stå av sig själv med hjälp av svansen ->







 Sedan kommer det lite bilder på en present till en vän till mig. Detta är mitt egnamönster på en liten hamster.  Den är även nu fixad så den fungerar som en nyckelring. Nyckelringar är inte riktigt något jag hållit på mycket med men detta är faktiskt min andra nyckelring. 
Jag har inte en aning om varför den här texten blev centrerad men det vill inte göra som jag vill så jag hoppas att ni står ut med detta kaotiska inlägg!


Just det ja, som rubriken säger så ska det vara med en liten Djur hjälte också! Det är nämligen så att min bror blivit utnämnd till Djurens rätts "Djur hjälte". Det är nämligen så att min bror som har diagnosen Adhd/autism har bra hand med djur. Och är speciellt förtjust i hundar. Han brukar vara med vår mamma nere i hundparken och hjälpa hundar där, speciellt hundar som är rädda för barn. Här är bilder från artikeln från Djurens Rätts barntidning, även en bild när han håller sitt diplom. min lillebror ville inte riktigt posera vilket syns på hans min. Minen är en slags revolt emot mina försök till att få honom att le.


Presenter var det också! Eftersom jag är student (läs; fattig) så försöker jag alltid göra det bästa av när människor fyller år. Så när min käre man fyllde år och jag inte hade inslagspapper gjorde jag här även mitt bästa. Det kanske inte är virkat, och så vidare men ett alster är ett alster så det så! Mest stolt är jag över den längst ner till vänster. Den har massa små fina detaljer medan de andra två är lite tafatta. Men ändå!

Jag hoppas inte bildröran var alldeles för jobbig. Är den alldeles för hemsk kommer jag ändra den efter jag ha förhandsgranskat den, men det är bara det att det är så tråkigt att bilderna ofta bara ligger på en rad. Jag vill ha lite FÄRG och HÄNDELSE! 

Avslutningsvis till detta lite textfattiga, bildomfattande och röriga inlägget skulle jag vilja dela med mig av en bild på vår fantastiskt vackra greyhound. Som i alla lägen vet hur man posar och vet vilka sidor som är hans bästa.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar