fredag, april 13

Skelettexpriment, Gameboyskydd och en nykomling!

Puh. Jag har varit på Bio idag, jag var och tittade på The Devil Inside, och jag måste bara säga. En del människor ska fan hålla sig hemma. Det är sjukt frustrerande att se en film när folk pratar så högt och konstant att det känns som om det är kommentatorspår på.

Men nu sätter jag och pysslar bort min bitterhet. Håller på och filar lite på ett "skelett" somjag tänkte ha i en guru som jag filar lite på (man ser skissen lite vagt bakom mina verktyg. Vet inte om det kommer gundera alls, men jag ska ändå göra ett försök tänkte jag :)



Just det för ett tag sedan började jag ta tag i lite UFOs som jag hade liggande (har mer men får ta en sak i taget) och det känns ganska bra att få saker KLARA för en gångs skull. Nu har jag en skunk kvar, som jag håller på med inom AiF, och ja. En amarillo jag började med tidigare idag.

Men låt mig presentera mitt senaste färdigställda projket:
Da-da! Är dock inte så jätte nöjd med
detta mönstret. Det måste verkligen
uppgraderas lite. :)

Här är Råttan med Molly Mus som jag gjorde för länge
sedan.

Min första hatt! Tyckte inte den blev helt värdelös. 

Åh, kom på att jag inte har visat upp Gameboy skyddet som jag virkade häromdagen. Det är inte så väldigt märkvärdigt men det fyller i alla fall sin funktion. Att skydda gameboy'et. :) Har gjort det med mormorsränder. Det gick helt okej för att vara ett första försök :P




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar