torsdag, oktober 25

Sy rör till råttor.

Det var en på RIF som undrade hur jag sydde mitt rör, men jag lyckades inte få upp bilderna där så tänkte lägga upp dem här istället.

Här ser man hur den ser ut från sidan (mitten hänget 
blev väldigt snett, men syr för hand så de blir lite så 
där... speciellt.)

Här är öppningen, jag använde ett hopprep som jag 
klippt i två delar och sedan gjorde till en lagom stor 
cirkel som passade och virade sedan garn runt bara 
för att göra den extra stabil. Sedan vek jag in tyget
runt repet och sydde fast (de små svarta stygnen, 
tryck på bilden så blir bilden större)

Här är baksidan som jag valde att sy igen för att de
små djuren skulle kunna ligga är och mysa :)

Här ser man öppningen av garnet (jag klippte alltså en
stor rektangel, som jag sedan sydde ihop)


Hoppas det går att se hur jag gjort nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar