lördag, augusti 11

Virkad "nyckelring" till väskan.

Har fullt upp och har inte mycket sinnesro till att sätta mig att skriva ordentlige inlägg. Därav att majoriteten av inläggen är virkrelaterade. Men! Nu kommer det en till update med bilder, för vi älskar ju alla att titta på bilder.

Satte mig och virkade ihop en liten "nyckelring" eller "bagbuddy" tror jag det kallas? Till min väska.
Blev väldigt nöjd, speciellt över att färgen passar min kånken alldeles utmärkt.











 Är jättenöjd med de små söta fötterna, de liknar mer de fötterna man ser från Miyazakis sketcher än från själva filmen. Tycker filmen är bra men bara för jag älskar själva idéen med Totorosarna och Kattbussen, åh jag älskar verkligen katt bussen.

Ska se om jag orkar publisera mönstret på denna, problemet var dock att fötterna var lite krångliga, vet inte riktigt hur jag ska kunna förklara det. Har ju även andra mönster som ska upp. Och, jag måste *puh* översätta några till engelska. Och det är omständligt och tidskrävande.

Vill även passa på att säga (stolt) att jag har kört på 15 min tränings/uppmjuknings program för stela leder varje morgon de senaste dagarna. I morse gjorde jag till och med sit ups.

Har svårt att slita mig från boken jag läser nu, Kafka på stranden, så det blev ingen intervalljoggning.
Kanske i morgon?

Nu är jag helt slut efter en kväll med Bio (Dark Knight Rises), och god mat.
Tills vi möts igen!


See you later,
Alligater.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar