onsdag, augusti 22

Hjärnstillestånd.

Känns lite så.
Det är ganska dött på virkfronten, är för trött för att vara allt för kreativ, och har inte riktigt orken att sätt mig och skriva ett riktigt inlägg.

Ska dock sätta mig ikväll och virka en liten facehugger. Sedan har jag också erbjudit mig att hålla i nästa "virk-along" på AiF. Har kommit nästan halvvägs men ska se till att få den slutförd och skriva ner det online så jag bara kan publicera sen. Eftersom jag kommer ha ganska mycket att göra nu i september.

Är det något ni vill se mer av här på bloggen? Mer mönster? Mer guider? Mer seriösa inlägg?

Har faktiskt en tanke på att börja tipsa om filmer... Ska nog testa, men det kanske blir för mycket på en och samma blogg? Men orkar man verkligen skapa en till?

Ja, vi får väl se. Här kommer en semester bild i alla fall.


See you later 'gater.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar