lördag, september 20

Update!

Jösses Amalia vad jag glömmer av att blogga jämt! Men jag har börjat bli sugen på att ta upp bloggen igen så tänkte försöka!

Tänkte börja med en uppdate om vad som händer och har hänt det senaste :)


En bild från min och min partners 90tals-fest :)

På virkningsfronten står det tyvärr väldigt still då jag haft noll inspiration det sista, jag har lärt mig sticka men det står ganska still där med. Jag hoppas att garnsuget kommer tillbaka när hösten tar fart på riktigt! Jag vill gärna sticka ett par vantar nämligen.


På skolfronten är det fullt upp som alltid, jag har börjat på mitt tredje och sista år på min utbildning för att bli bibliotekarie! Det är kul och skrämmande på samma gång. Är väldigt peppig då jag faktiskt jobbat lite som skolbibliotekarie nu i sommar och det var verkligen urkul, underbara kollegor och fantastiskt att få komma ut och använda lite av det jag lärt mig.


Borås Roller Derby lag <3 Jag är näst lägst till höger i orange linne :D

Sedan har vi den övriga fronten, jag har nämligen gått med i Borås nyskapade Roller Derby lag <3 Jag har åkt lite i förväg med några från laget och vi har haft två träningar, den tredje är i morgon och jag är så himla peppig! Jag har haft krångel med att köpa grillor och så men nu har allt äntligen löst sig. Jag tänkte slänga upp ett inlägg med hur man kan ficka skydd som är lite små sen, men får se hur det blir med den saken!

Så, ja. Vi får se hur det går, men jag ska börja med att kanske omstrukturera bloggen lite!

See you later 'gator!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar